Razlozi za provedbu ovog projekta temeljeni su na rezultatima istraživanja koji potvrđuju da dobro mentalno zdravlje predstavlja osobne resurse za svakodnevni život, utječe na to kako se osjećamo, razmišljamo, razumijemo svijet oko sebe te kakve odnose gradimo s drugima.
Dobro mentalno zdravlje nam također pomaže da (p)ostanemo zadovoljni sobom, stvorimo pozitivnu sliku o sebi i drugima, postanemo snažniji, uspješno se nosimo sa svakodnevnim stresovima, probleme naučimo prihvaćati kao izazov, uspijevamo upravljati svojim životom i uživamo u životu.
Ulagati u održavanje i poboljšanje mentalnog zdravlja znači da uspijevamo upravljati svojim životom na način da se brže i uspješnije oporavljamo od emocionalnih teškoća.
Ciljevi i ishodi radionica u cijelosti su prilagođeni razvojnim karakteristikama djece/učenika dobi od 11-12 godina te njihovim potrebama.
Kratkoročni cilj je porast broja djece i mladih koji će očuvati dobro mentalno zdravlje, a dugoročni cilj je očuvanje dobrog mentalnog zdravlja obitelji kao temelja duševnog zdravlja zajednice.
Projektne aktivnosti započele su se odvijati u obliku pedagoških i kreativnih radionica 15. studenoga 2017. godine s učenicima petih razreda u četiri osnovne škole Grada Zagreba.
Osim s učenicima, projektne aktivnosti obuhvaćaju i edukaciju s radionicama za učitelje, nastavnike i stručne suradnike koji rade u školama.
Cilj projekta u radu s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima je porast broja odgojno-obrazovnih radnika koji će razlikovati normalne probleme odrastanja i mentalnih poremećaja, razumjeti holističku narav ljudi i posljedice do kojih dovodi nepravovremeno pružanje pomoći djeci/učenicima koji imaju više od jedne identificirane potrebe u području mentalnog zdravlja.
U osnovnim školama Grada Zagreba: OŠ Bukovac, OŠ Iver, OŠ Stenjevec i OŠ Petar Zrinski tijekom studenoga i prosinca 2017. godine, su za učenike petih razreda održane dvije pedagoške radionice i to: „Naše putovanje“ i „Ogledalo“.
Na temelju provedene evaluacije pedagoških radionica moguće je zaključiti da su ostvareni očekivani ishodi identifikacije osobnih snaga i slabosti te da izražavaju vlastitu osobnost, stavove, osjećaje i ideje u odgovarajućem, sigurnom i kreativnom okruženju razreda.
Za učitelje, nastavnike i stručne suradnike navedenih škola dr. sc. Elizabeta Radonić, liječnik spec. psih., u prostoru Doma zdravlja Zagreb – zapad u Baštijanovoj ulici 52, održala je 7. i 14. prosinca 2017. godine izlaganje i kliničku superviziju na temu: Mentalno zdravlje djece i mladih – Što je to dobi primjereno ponašanje.
U osnovnim školama Grada Zagreba: OŠ Bukovac, OŠ Iver, OŠ Stenjevec i OŠ Petar Zrinski tijekom studenoga i prosinca 2017. godine, su za učenike petih razreda održane dvije pedagoške radionice i to: „Naše putovanje“ i „Ogledalo“.
Na temelju provedene evaluacije pedagoških radionica moguće je zaključiti da su ostvareni očekivani ishodi identifikacije osobnih snaga i slabosti te da izražavaju vlastitu osobnost, stavove, osjećaje i ideje u odgovarajućem, sigurnom i kreativnom okruženju razreda.
Za učitelje, nastavnike i stručne suradnike navedenih škola dr. sc. Elizabeta Radonić, liječnik spec. psih., u prostoru Doma zdravlja Zagreb – zapad u Baštijanovoj ulici 52, održala je 7. i 14. prosinca 2017. godine izlaganje i kliničku superviziju na temu: Mentalno zdravlje djece i mladih – Što je to dobi primjereno ponašanje.
Zaštita mentalnog zdravlja obitelji
O zdravlju na drugačiji način
Rubikova kocka
Kamp krenimo zajedno
Mali mirotvorci
Pr(a)vo lice množine
Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Sadržaj obavijesti isključiva je odgovornost KUMULUS-a.
Udruga Kumulus © 2022.